Dag3 Le mans-Poitiers 187 km - Reisverslag uit Avanton, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag3 Le mans-Poitiers 187 km - Reisverslag uit Avanton, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag3 Le mans-Poitiers 187 km

Blijf op de hoogte en volg Helene

21 Oktober 2016 | Frankrijk, Avanton

Vanmorgen weer lekker langzaam opgestart en ik heb zowaar tot 8.45 uur geslapen. Ad slaapt in de camper altijd tot minimaal 9.30 uur. Dus eerst maar weer lekker bakkie koffie buiten. Het was hier vandaag lekker zonnig. Om 11.30 vertrokken richting Poitiers ,dat was vandaag maar 187 km dus we hebben over de route national gereden. Was erg leuk kleine dorpjes waar we doorheen kwamen en dwars door Tours. Eerst nog een grote zak vol met makke kastanjes geraapt op de camping. Onderweg weer geluncht en om 15.30 op de camping. Heerlijk in het zonnetje gezeten. Om ons heen heel veel Nederlanders de meeste zijn op de terugweg naar Nederland na 3 maanden in Spanje gebivakkeerd te hebben. Gisteren had ik al tartiflette gemaakt was super lekker maar ook superveel dus dat hoeft zo alleen maar even de oven in. Ad is nu even lekker wandelingetje maken en ik schrijf mijn dagelijkse verslagje. Morgen naar Bordeaux en de dag erna naar Lourdes.
Kortom wij vermaken ons prima hier.