Dag 7 Lourdes -Pamplona 260 km - Reisverslag uit Oricáin, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 7 Lourdes -Pamplona 260 km - Reisverslag uit Oricáin, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 7 Lourdes -Pamplona 260 km

Blijf op de hoogte en volg Helene

25 Oktober 2016 | Spanje, Oricáin

Vanmorgen was het gelukkig weer droog en zonnig nadat het de hele nacht geregend heeft. Na het ontbijt vertrokken richting Pamplona. Vandaag alleen maar binnendoor en dus dwars door de Pyreneeën gereden. Een prachtige weg met veel bochten en soms erg smal. Spanje in de streek navarra is de natuur weer heel anders. Grillige rotsen en veel droogtes. Langs een groot stuwmeer gereden. We staan op een camping 5 km van Pamplona met de auto en 10 km langs de rivier met de fiets. Maar we hebben besloten vanavond op de camping te blijven en in de camper te koken. Zitten nu nog heerlijk buiten aan een wijntje en biertje in de avondzon. Net gesproken met Nederlanders die hier ook staan en op doorreis zijn naar Benidorm voor de komende 5 maanden om te overwinteren.