Dag 15 Ronda - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 15 Ronda - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 15 Ronda

Blijf op de hoogte en volg Helene

02 November 2016 | Spanje, Ronda

Hele verhal zitten schrijven en opslaan ho maar. Dus we beginnen maar weer opnieuw. Vanmorgen om 8 uur de weker gezet want de monteur zou om 9 uur komen. Die kwam uiteindelijk pas tegen 10 uur. De auto moest opgetakeld worden volgens de verzekering. Gelukkig hadden we hier een Nederlander die al jaren in cambrils woont en alles vertaalde voor ons. De eerste takelwagen ging niet want onze camper raakte met de achterkant de grond. Takelwagen nr 2 gekomen weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk mochten we zelf achter de takelwagen aan naar de garage in Ronda rijden. Daar moesten we wachten op de expert van geluiden. Zo werd ons duidelijk gemaakt met de vertaalcomputer op de telefoon. Na een half uurtje kwam de expert motorkap open beetje olie erbij proefrit en €15 verder reed de camper weer als een zonnetje. S middags weer op de fiets naar Ronda. De stieren arena bezocht en langs de kloof gefietst nog even lekker op een terrasje gezeten en een super leuke jurk gekocht. Vervolgens met mijn superbike met 22 km de steile berg opgefietst. Net even gezellig met de Nederlanders hier borreltje gedronken en zo lekker eten. Morgen naar Fuengirola voor het grote sorren feest van de club Costa del sol