Dag 18 Fuengirola zaterdag 5 november - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 18 Fuengirola zaterdag 5 november - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 18 Fuengirola zaterdag 5 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

05 November 2016 | Spanje, Fuengirola

Vanmorgen vroeg opgestaan. Ad ging mee golfen met de Si Soroptimist club Costa de sol en werd om 8.30 uur opgehaald door Frank een van de echtgenoten van een lid.
Zij gingen golfen in Mijas. Het weer was weer super. Ik ben lekker op de fiets naar Fuengirola geweest. Eerst langs een rommelmarkt en later nog even gewinkeld en boodschappen gehaald. Ook nog een stortbui meegemaakt toen ik uit de supermarkt kwam. Heel veel plassen op de weg dus dat werd een beetje laveren om de plassen en hopen dat de auto's niet te veel opspatten.
S middags lekker boek gelezen en even een klein dutje gedaan.
Ad was ook tegen vieren weer terug en heeft een leuke wedstrijd gehad.
Om 19.15 uur taxi gebeld en in onze gala outfit naar het Tamissa hotel in Mijas voor het gala diner. Het was een super leuke avond. Wij hadden een holandse tafel 6 dames van de si Hoeksewaard /IJsselmonde en Ad en ik. Leuke foto's laten maken met mutsen en gekkigheid. Daarna nog heerlijk gedanst en tegen 1 en weer terug met de taxi naar de camping. Het was een top avond.