dag 33 Cambrils -Figueres 260 km zondag 20 novembe - Reisverslag uit Figueres, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu dag 33 Cambrils -Figueres 260 km zondag 20 novembe - Reisverslag uit Figueres, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

dag 33 Cambrils -Figueres 260 km zondag 20 novembe

Blijf op de hoogte en volg Helene

20 November 2016 | Spanje, Figueres

Vanmorgen weer heerlijk weer met zonnetje. Na het ontbijt vertrokken richting Figueres. Het grootse gedeelte weer over de route nationale gereden tot voor Barcelona daar de AP 7 genomen omdat we anders dwars door Barcelona moesten. Tegen half 4 waren we in Figueres. We stonden op een parking bij een supermarkt in de stad. Met ons nog 8 andere campers en omdat het zondag was en de supermarkt gesloten lekker rustig. Op de fiets de stad in om de speciale tapas tent te zoeken waar we een jaar geleden waren. Snel gevonden maar helaas gesloten op zondag. Toen maar naar de overkant gegaan en werkelijk geweldige tapas gegeten. Buikje vol en de nodige wijntjes verder lekker gaan slapen.

• 23 November 2016 - 11:30

Sjef En Franca:

na al dat lekkers, zondag maar gewoon stamppot?

• 23 November 2016 - 12:07

Helene Van Oversteeg: