Dag 20 Fuengirola maandag 7 november - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 20 Fuengirola maandag 7 november - Reisverslag uit Fuengirola, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 20 Fuengirola maandag 7 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

07 November 2016 | Spanje, Fuengirola

Vanmorgen weer de wekker gezet want we gingen samen golfen met de rest van de sorren. Om 9.30 uur een taxi besteld naar de golfbaan. Het was een prachtige 9 holes baan in de bergen. Ik speelde met Frances een Nederlandse die in Bangkok woont en met margreth een Sor uit IJsland die overgekomen was voor dit event. Heerlijk gespeeld met een lekker zonnetje. Ad speelde met 2 andere mannen een Fin en een uit Wales die hier beide overwinteren. Hun echtgenotes zijn een half jaar lid van de club Costa del sol. We speelden Texas scramble erg leuk en ik speelde heel goed ondanks dat ik lang niet meer gespeeld had. Wij hebben uiteindelijk ook gewonnen maar de fun was belangrijker. Na afloop nog gezellig wat gedronken met zijn allen en toen echt afscheid genomen van iedereen. Het was een top weekend. Wij hebben genoten en erg leuke nieuwe contacten opgedaan. Daarna met de taxi weer terug naar de camping. Vanmiddag heerlijk geluierd en gelezen in het zonnetje. Vanavond lekker artisjokken gegeten met kaassaus die had ik zaterdag op de markt gekocht. 1 kilo voor €1
Nu nog even een filmpje kijken en mijn verslagen bijwerken
De foto's volgen later want ik heb een probleem om ze te plaatsen
Morgen gaan we naar Gibraltar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helene

Actief sinds 13 Okt. 2016
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11128

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 26 November 2016

Met de camper naar Spanje

Landen bezocht: