Dag 4 Poitiers - Bordeaux 240 km - Reisverslag uit Brugge, België van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 4 Poitiers - Bordeaux 240 km - Reisverslag uit Brugge, België van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 4 Poitiers - Bordeaux 240 km

Blijf op de hoogte en volg Helene

22 Oktober 2016 | België, Brugge

Vanmorgen weer super vroeg wakker, maar Ad gelukkig ook al om 8.30 uur. Lekker ontbeten en om 10.00 vertrokken met mist. Vandaag 240 km gereden en nu zijn we in Bordeaux. De weg hier naar toe was nog even een dingetje want Tommie wilde ons steeds over een afgesloten brug hebben. Uiteindelijk toch goedgekomen en we waren om 13.30 uur al op de camping. Heerlijk in het zonnetje nu. Straks op de fiets naar het centrum is 8 km.
Om 18.00 uur op de fiets allemaal fietspaden dus dat was goed te doen.
Bordeaux is een mooie oude stad. Een brede boulevard aan de de Dordogne met veel mensen en activiteiten. Een skatebaan een parcours voor fietsjes. Mooi hotel de ville. Eerst even lekker op een terras een biertje gedronken en daarna tegenover de kathedraal heerlijk gegeten. De eerste foie gras is al naar binnen gewerkt en is zeker niet de laatste. Nadien nog even lekker op een verwarmd terras gezeten op de boulevard en weer terug naar de camping gefietst.