Dag 23 la Torre de Benagalbon -Granada 130 km Dond - Reisverslag uit Zubia, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 23 la Torre de Benagalbon -Granada 130 km Dond - Reisverslag uit Zubia, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 23 la Torre de Benagalbon -Granada 130 km Dond

Blijf op de hoogte en volg Helene

10 November 2016 | Spanje, Zubia

In de ochtend vertrokken naar Granada. Het was weer een prachtige rit met zicht op de siërra nevada. Waar de sneeuw al lag. Onderweg nog even boodschappen gedaan in weer een mega supermarkt. Hoeveel verschillende yoghurts kun je hebben. We hebben weer een mooie camping gevonden in la Zubia vlakbij Granada alleen fietsen naar Granada is geen optie. Te veel snelweg zonder fietspad. Deze camping kwam uit het boek camperroutes in Spanje. S middags met de bus naar Granada en lekker beetje door de stad gelopen. Het is wel bijzonder dat een stad er swinters heel anders uitziet als in juni. Vorig jaar juni was ik met Anita ook hier maar ik herkende weinig. Ook nog lekker tapas gegeten en weer met de bus terug.

• 12 November 2016 - 10:44

Gery Weyn:

Hallo,
    Wij zijn ook van plan naar deze plaats te komen om aldaar anderhalve maand te veblijven (torre de benagalbon) hoe is het daar?
    groetjes Gery