Dag 32 Cambrils zaterdag 19 november - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 32 Cambrils zaterdag 19 november - Reisverslag uit Cambrils, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 32 Cambrils zaterdag 19 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

19 November 2016 | Spanje, Cambrils

Vanmorgen zowaar heerlijk uitgeslapen. Hierna maar weer eens aan de planning voor de terugreis begonnen. As vrijdag zijn we weer in waspik. Helaas dit avontuur mocht wat mij betreft nog wel een maand duren. Morgen naar Figueres voor de tapas en daarna via Frankrijk Luxemburg België weer richting huis. We gaan elke dag ong 250 km rijden. Vanmiddag met heerlijk zonnetje op de fiets langs zee naar Salou toe geweest. Daar even op een terrasje gezeten en weer terug op de fiets. Zodra de zon onder is koelt het behoorlijk af. Via een terrasje in Cambrils waar ook jog een alternatieve zwarten pieten optocht demonstratie voorbij kwam weer naar de camping. Morgen Figueres