Dag 34 Figueres -Nimes Frankrijk 300 km maandag 2 - Reisverslag uit Mas-de-Ponge, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 34 Figueres -Nimes Frankrijk 300 km maandag 2 - Reisverslag uit Mas-de-Ponge, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 34 Figueres -Nimes Frankrijk 300 km maandag 2

Blijf op de hoogte en volg Helene

21 November 2016 | Frankrijk, Mas-de-Ponge

Vannacht behoorlijk veel regen en storm gehad. Aangezien we vannacht op de parkeerplaats van een supermarkt stonden hadden we vers brood bij de hand vanmorgen. Gelijk ook nog maar wat Pedro ximinez ingeslagen voor thuis. Vandaag 300 km te gaan naar het Franse land. In Frankrijk is het echt zoeken naar campings want de meeste zijn gesloten. Een camperplaats op een landgoed gevonden waar we stonden net nog een Nederlander en een Duitser. Het enigste wat we hadden daar was stroom en heel veel regen en wind. Dus maar weer eens in de camper gegeten. De rit ernaar toe was weer erg mooi. Veelal door wijngebieden. Andorra hebben we besloten over te slaan om niet in tijdnood te komen en er lag al sneeuw daar.