Dag 35 Nimes-Lyon 300 km dinsdag 22 november - Reisverslag uit Dardilly, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 35 Nimes-Lyon 300 km dinsdag 22 november - Reisverslag uit Dardilly, Frankrijk van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 35 Nimes-Lyon 300 km dinsdag 22 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

22 November 2016 | Frankrijk, Dardilly

Het heeft de hele nacht gehoosd en gewaaid maar wel lekker geslapen. We gaan vandaag weer binnendoor over de route nationaal naar Lyon. Een prachtige rit door de Ardèche en de Drome. Tussendoor is het gelukkig ook nog droog geweest. Om 13.00 gestopt bij een auberge en daar heerlijk gegeten een 3 gangen menu. Weer verder over de RN en uiteindelijk om 5 uur in de stromende regen een mega file in Lyon. Om 18.30 uur waren we op de camping. Daar waren ook de Nederlanders van S morgens weer. Zij waren er al sinds 13.15 uur maar zij waren ook een uur eerder vertrokken en hadden de peage genomen. Omdat we smiddags zo lekker en veel geluncht hadden hadden we savonds genoeg aan toastjes met Franse kaas en foie gras Weer een boek uitgelezen en Ad een dvd zitten kijken.