Dag 28 L'Alfas de Pi dinsdag 15 november - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 28 L'Alfas de Pi dinsdag 15 november - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 28 L'Alfas de Pi dinsdag 15 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

15 November 2016 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Vanmorgen wakker geworden met regen. Het regende gisteren ook al toen we hier aankwamen. Hebben wij weer het was de eerste regen sinds lange tijd. Maar vanmiddag wordt het weer beter. Voor 12 uur een golfbaan besproken in Benidorm op la Poniente. We worden om 11 uur met een taxi opgehaald. De taxi nog maar even nagevraagd onze Belgische eigenaresse gelijk gebeld en toen stond de taxi binnen 3 minuten voor onze neus. Dat was niet de bedoeling om 10 uur dus weer weggestuurd en om 11 uur terug laten komen. Met veel wind en af en toe een druppel regen heerlijk gegolfd. Ik heb zelfs 14 holes gedaan ipv de gebruikelijke 9 voor mij. Het is een super mooie baan waar je niet zonder buggy kan want hij ligt boven op een berg met heel veel hoogteverschil. Als je ergens je ballen kwijt wilt slaan moet je hiernaar toe, wij wisten dit nog van vorige keer dus extra ballen mee. Na afloop kwam de zon weer en hebben we op het terras lekker geluncht Terug op onze privecamping lekker gelezen en een klein tukje en om 18.00 uur naar de verjaardag van Rita een van de camperaars hier. Het feest was in de tent en alle andere camperaars waren er ook. Gezellig zitten borrelen,taart gegeten en om 23.30 maar afscheid genomen. Nog even verder gelezen want het boek van Astrid Holleeder is erg indrukwekkend. Wat een leven heeft die hele familie zeg.