Dag 30 Valencia donderdag 17 november - Reisverslag uit El Saler, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu Dag 30 Valencia donderdag 17 november - Reisverslag uit El Saler, Spanje van Helene Oversteeg - WaarBenJij.nu

Dag 30 Valencia donderdag 17 november

Blijf op de hoogte en volg Helene

17 November 2016 | Spanje, El Saler

Vandaag goed op de kaart gekeken en via de goede route naar Valencia gefietst. Wat een prachtige stad. Bij de cathedraal naar binnen geweest ook al zo mooi. Beetje rondgelopen en naar het appartement gekeken waar Sjoukje,Fimmy,Dees en ik in maart 3 dagen naar toe gaan. Ligt midden in het centrum en een leuk prijsje kunnen afspreken. Hij verhuurd ook fietsen dus dat komt wel goed met de meiden als wij er zijn. Verder natuurlijk weer terrasjes bezocht en heerlijk tapas gegeten. Op de fiets terug zonder fouten gereden. "Thuis" nog een afzakkertje genomen en met een nieuw boek begonnen. Morgen richting Cambrils. We zijn duidelijk aan de terugweg begonnen. Morgen over een week zijn we weer thuis.